Сервісне обслуговування платників податків здійснюється органами ДПС за оновленим графіком роботи.

  • 104

З 14.11.2022 року, на період дії воєнного стану, сервісне обслуговування

платників податків (платників єдиного внеску), зокрема, приймання кореспонденції,

надання адміністративних послуг, прийняття паперової звітності, виконання інших

функцій сервісного обслуговування здійснюється органами ДПС за оновленим

графіком роботи:

Понеділок – п’ятниця: з 08 год. 30 хв. до 17 год. 00 хв.

Перерва на обід: з 12 год. 30 хв. до 13 год. 00 хв.

Субота, неділя – вихідний.

Пріоритетний час для прийому громадян похилого віку та осіб з інвалідністю з

10 год. 00 хв. до 12 год. 00 хв.

Також слід зазначити, що в умовах дії правового режиму воєнного стану під час

оголошення повітряної тривоги сервісне обслуговування платників податків

припиняється на технічну перерву.

Ознайомитись з адресами, номерами телефонів та режимом роботи ЦОП

детальніше за посиланням https://od.tax.gov.ua/okremi-storinki/tsentri-obslugovuvannya-

platnikiv-poda/.

Платники податків можуть отримати інформаційно - довідкові послуги та

консультації у Контакт-центрі ДПС за тел.: 0-800-501-007 (безкоштовно зі

стаціонарних телефонів).

Громадяни, які перебувають за межами України, мають можливість

зателефонувати до Контакт-центру зі стаціонарного або мобільного телефону за

номером:+380 44 454 16 13.

Звертаємо увагу, що платники податків можуть скористатися електронними

сервісами ДПС та Електронним кабінетом, які працюють, але з певними

обмеженнями, що зумовлено необхідністю захисту прав платників. Про особливості

роботи електронних сервісів можна дізнатись за посиланням: https://tax.gov.ua/media-

tsentr/novini/576184.html.