ВИДАЧА ДОЗВОЛУ ОПІКУНУ НА ВЧИНЕННЯ ПРАВОЧИНІВ ЩОДО ПЕРЕДАННЯ НЕРУХОМОГО МАЙНА АБО МАЙНА, ЯКЕ ПОТРЕБУЄ ПОСТІЙНОГО УПРАВЛІННЯ, ВЛАСНИКОМ ЯКОГО Є ПІДОПІЧНА НЕДІЄЗДАТНА ОСОБА, В УПРАВЛІННЯ ІНШІЙ ОСОБІ ЗА ДОГОВОРОМ

  • 179

ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядження голови районної державної адміністрації

 

20.12.2021 р. №302/А-2021_

 

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА 
адміністративної послуги

ВИДАЧА ДОЗВОЛУ ОПІКУНУ НА ВЧИНЕННЯ ПРАВОЧИНІВ ЩОДО ПЕРЕДАННЯ НЕРУХОМОГО МАЙНА АБО МАЙНА, ЯКЕ ПОТРЕБУЄ ПОСТІЙНОГО УПРАВЛІННЯ, ВЛАСНИКОМ ЯКОГО Є ПІДОПІЧНА НЕДІЄЗДАТНА ОСОБА, В УПРАВЛІННЯ ІНШІЙ ОСОБІ ЗА ДОГОВОРОМ”

Управління соціального захисту населення

Болградської районної державної адміністрації

 (найменування суб’єкта надання адміністративної послуги та / або центру надання адміністративних послуг)

 

Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги та / або центр надання адміністративних послуг

1

Місцезнаходження

с. Кубей, вул. Успенська, 16а

2

Інформація щодо режиму роботи

 з 8-00 до 17-00

понеділок-пятниця

3

Телефон / факс, електронна  адреса, офіційний веб-сайт

0966353746, cnapkubey@ukr.net  

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Закони України

Цивільний кодекс України

5

Акти центральних органів виконавчої влади

Спільний наказ Державного комітету у справах сім’ї та молоді, Міністерства освіти України, Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства праці та соціальної політики України від 26.05.1999 № 34/166/131/88 „Про затвердження Правил опіки та піклування”, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 17.06.1999 за № 387/3680

Умови отримання адміністративної послуги

6

Підстава для отримання

Необхідність вчинення правочину в інтересах підопічної недієздатної особи

7

Перелік необхідних документів

Заява опікуна недієздатної особи до районної, районної в містах Києві та Севастополі державної адміністрації або виконавчого органу сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі її утворення) ради (органу опіки та піклування) про отримання дозволу опікуну на вчинення правочинів щодо передання нерухомого майна або майна, яке потребує постійного управління, власником якого є підопічна недієздатна особа, в управління іншій особі за договором (далі – дозвіл);

заява про згоду особи прийняти в управління нерухоме майно або майно, яке потребує постійного управління, власником якого є недієздатна особа;

копія рішення суду про визнання особи недієздатною / про визнання особи недієздатною та призначення їй опікуна;

копія рішення суду про призначення особи опікуном (опікунами) особи, визнаної судом недієздатною (до 22.03.2005 – рішення органу опіки та піклування);

копії паспортів опікуна, недієздатної особи та особи, на укладення договору з якою надається дозвіл;

згода інших опікунів недієздатної особи (за наявності інших опікунів);

копія правовстановлюючого документа, що підтверджує право власності недієздатної особи на нерухоме майно;

установчі документи підприємства, власником / співвласником якого є недієздатна особа (у разі наявності);

згода співвласників нерухомого майна або майна, яке потребує постійного управління, на отримання дозволу;

документ, що підтверджує включення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (за наявності у недієздатної особи власного майна, яке потребує постійного управління);

документ про оціночну вартість майна, власником якого є недієздатна особа;

довідка про реєстрацію місця проживання недієздатної особи

8

Спосіб подання документів

Заява та документи, необхідні для отримання дозволу, подаються заявником особисто або уповноваженою ним особою у паперовій формі до центру надання адміністративних послуг, районної, районної в містах Києві та Севастополі державної адміністрації, виконавчого органу сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі її утворення) ради, або можуть бути надіслані суб’єкту надання адміністративної послуги поштою чи в електронній формі через Єдиний державний веб-портал електронних послуг (у разі технічної можливості)

9

Платність (безоплатність) надання

Адміністративна послуга надається безоплатно

10

Строк надання

Розгляд документів та надання дозволу проводиться протягом 30 днів з дня подання повного пакету документів (строк може бути продовжено для розгляду питання на засіданні опікунської ради при органі опіки та піклування)

11

Перелік підстав для відмови у наданні

Подання неповного пакету документів;

невідповідність поданих документів вимогам чинного законодавства;

подання недостовірних даних

12

Результат надання адміністративної послуги

Видача опікуну дозволу / відмова у наданні опікуну дозволу

13

Способи отримання відповіді (результату)

Повідомлення про результат надсилається суб’єкту звернення у спосіб, зазначений в описі вхідного пакета документів (телефоном, на електронну адресу чи іншими засобами телекомунікаційного зв’язку).

Відмова у наданні адміністративної послуги надається суб’єкту звернення письмово з посиланням на чинне законодавство, з мотивацією відмови та роз’ясненням порядку оскарження.

Отримання результату – заявником особисто або уповноваженою ним особою