ДЕРЖПРАЦІ РОЗШИРЮЄ ПІЛОТНИЙ ПРОЄКТ: ТЕПЕР КОНСУЛЬТАЦІЙНИЙ СУПРОВІД ЗМОЖУТЬ ОТРИМАТИ НЕ ЛИШЕ РЕЛОКОВАНІ, А Й ІНШІ РОБОТОДАВЦІ
З початку бойових дій на території України Держпраці докорінно змінила підходи до реалізації своїх повноважень. Головним вектором діяльності визначено консультування та надання допомоги в організації процесу виробництва з метою збереження та зміцнення економіки України.
Першим кроком стала консультаційна підтримка підприємств, які перемістили своє виробництво у більш безпечні регіони України. Реалізація цього проекта підтвердила свою ефективність, понад 3 тисячі суб’єктів господарювання вже скористалися фаховою підтримкою спеціалістів Держпраці та її територіальних органів.
Проте війна створила проблеми не тільки релокованим підприємствам, сотні роботодавців намагаються відновити свою діяльність в умовах воєнного стану.
Тому Держпраці прийняла рішення про розширення сфери надання консультаційної підтримки на всіх суб’єктів господарювання, що продовжують свою діяльність в умовах війни.
Тепер усі роботодавці зможуть отримати консультації, зокрема з питань організації трудових відносин, безпеки праці, надання адміністративних послуг, розслідування нещасних випадків в умовах воєнного стану тощо.
Звернутися за допомогою і отримати її у зручній формі може кожен суб’єкт господарювання, що здійснює свою діяльність на території України.
Для цього достатньо на інформаційному порталі відвідати розділ «Консультаційна підтримка роботодавців» і залишити заявку на отримання консультативної допомоги. Після цього спеціалісти Держпраці зв’яжуться із контактними особами для уточнення форми надання допомоги чи відповіді на питання, що турбують роботодавця.
До надання консультацій залучаються кваліфіковані спеціалісти, чим гарантована організація роботи відповідно до законодавства.
Також, нагадуємо, що під час воєнного стану оптимізована робота Сервісу «Інтерактивний інспектор», який дає можливість всім бажаючим у найкоротші терміни отримати консультації з питань застосування законодавства в межах повноважень Держпраці (трудові відносини, оплата праці, безпека праці, промислова безпека, гірничий нагляд, надання адміністративних послуг тощо) у найзручніший та найшвидший спосіб через засоби електронного зв’язку за посиланням, який розміщені на сайтах територіальних органів Держпраці, поставити питання можна і телефоном або на сторінці Держпраці або її територіальних органів у Фейсбук.
Відповіді на найбільш актуальні питання ви можете знайти:
• на інформаційному порталі Держпраці ( https://pratsia.in.ua );
• у розділі питання/відповіді на сайті Держпраці ( https://dsp.gov.ua/faq/ );
• у Telegram боті «e-inspector» – @ask_sls_bot.
Якщо не знайшли відповідь, ви можете отримати її у дистанційному режимі:
• за номером: +38066-868-52-20 та контактними номерами телефонів Держпраці у відповідному регіоні ( https://pratsia.in.ua/consultation.php );
• електронною поштою: info_dsp@ukr.net.
• заповнивши форму для отримання роз’яснень
( https://docs.google.com/.../1FAIpQLSfOpZrCeZyn9N.../viewform).
Якщо ви хочете звернутися із скаргою про порушення своїх прав, скористайтеся, будь ласка, формою для подання електронного звернення ( https://dsp.gov.ua/forma-dlia-podannia-elektronnykh-zverne/ ).
Зокрема, мешканці Одеській області можуть отримати відповіді на свої питання звернувшись на електронну пошту Головного управління Держпраці в Одеській області zvern.dsp@gmail.com, на номер мобільного телефону tel:+380963367447, Viber, WhatsApp, Telegram (номер телефону, на яких встановлений месенджер:+380635251556.
Звертаємо увагу, що цей сервіс не призначений для подання звернень громадян у порядку, визначеному Законом України «Про звернення громадян».
Головний державний інспектор
відділу з питань праці та заробітної плати
Управління з питань праці ГУв Одеській області Ольга Проданова
Форма для подання електронних звернень громадян до Державної служби України з питань праці