Мінцифра презентувала ключові перемоги мережі ЦНАП за 2021 рік

  • 184

Фото без опису

Одна з головних цілей Мінцифри — якісні та доступні адмінпослуги для кожного. Для цього ми впродовж року комплексно розвивали і модернізували мережу ЦНАП, запускали нові цифрові проєкти, підвищували якість державного сервісу та навчали працівників ЦНАП.

«Цього року Мінцифра досягла чималих успіхів. Ми вперше запровадили субвенцію для ЦНАП у розмірі 231 млн грн для 188 громад. Запустили першу всеукраїнську оцінку якості адмінпослуг і підвищили рівень задоволеності відвідувачів до 93%, а індекс лояльності — до 77%. Крім цього, відкрили перші 16 Дія.Центрів і збільшили мережу ЦНАП удвічі — до 2,7 тисяч точок. Це результати, якими точно можна пишатися», — підкреслила заступниця Міністра цифрової трансформації Людмила Рабчинська

Головні перемоги мережі ЦНАП за 2021 рік:

  • +1 387 нових точок доступу до адмінпослуг відкрилося за рік.
  • 20 млн адмінпослуг українці отримали у ЦНАП.
  • 16 перших Дія.Центрів відкрилося.
  • 100% ЦНАП РДА успішно трансформувалися.
  • Втричі збільшилася кількість доступних послуг у ЦНАП.
  • Запустили платформу Дія.Центрів.
  • Удвічі збільшили кількість держпослуг на Гіді — до 2 тисяч. 1,7 млн українців вже скористалися інформаційним порталом.
  • Запустили онлайн-моніторинг якості надання адмінпослуг.
  • Запровадили єдині стандарти територіальної доступності адмінпослуг.

    Фото без опису
    Фото без опису
    Фото без опису
    Фото без опису
    Фото без опису
    Фото без опису
    Фото без опису
    Фото без опису
    Фото без опису
    Фото без опису

Досягнення у сфері адміністративних послуг реалізовано за підтримки Програми ООН із відновлення та розбудови миру, Проєкту USAID «Трансформація комунікацій», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID), Проєкту SURGE за підтримки Уряду Канади, Програмі U-LEAD з Європою, Проєкту ЄС EU4PAR: Реформа державного управління, Проєкту ПРОСТО.